sâmbătă, 1 mai 2010

Trebuie sa muncesti daca vrei ceva cu adevarat

Asa e cum spune titlul. Incontestabil.

Cand erai mic poate ai fost obisnuit sa ti se puna totul in fata si totul se rezuma la faptul ca "are mama bani/nu au parintii bani". Vroiai poate o masinuta noua, o papusa noua sau o minge de fotbal si daca aveau parintii bani iti luau, daca nu, nu iti luau.

La unii din noi parintii ne luau mai multe lucruri, fiind mai instariti si asta, daca ne-a adus niste satisfactii, ne-a si privat de niste lectii importante. Eu cand eram mic, parintii mei nu erau instariti dar au facut multe sacrificii ca sa am tot ce am nevoie si chiar mult in plus. Dar doar atunci cand nu ai ceva stii ca iti lipseste cu adevarat.

Adevarul este ca atunci cand cresti mai mare ti se deschid mai multe orizonturi, vezi lucruri pe care le vrei dar nu stii cum sa ajungi acolo. Vezi o fata dragutza pe strada dar nu stii ce sa ii spui. Vezi un barbat cu muschi intr-o revista si nu stii cum sa ajungi ca el. Vezi o masina luxoasa pe strada si furioasa si nu stii cum sa ai si tu una.

Adevarul este ca STII. Dar nu esti destul de motivat sa intreprinzi aceste actiuni pentru ca esti prea LENES sa nu le vrei indestul de mult si sa te multumesti cu o viata mediocra. Tot ceea ce iti doresti cu adevarat, o sa obtii, chiar daca nu stii cum, o sa ajungi pe calea cea buna. Trebuie doar sa muncesti pentru ele.

Doar asa o sa ajungi sa duci viata pe care o VREI TU, viata pe care ti-o DORESTI cu adevarat!

Nu mai fi lenes!

O sa mai intru in detaliu in subiectul asta, dar acum mi se termina bateria de la tastatura

Pana una alta,
Succes


Tudor

Un comentariu:

  1. mi-a placut articolul, tema in primul rand.
    si ai dreptate. iti doresc din toata inima sa ai tarie si motivatie pentru a realiza in viata tot ce iti doresti si tot ce este bine pentru tine.
    Atunci o sa te observe si fetele.....alea bune, care-s pentru tine.

    RăspundețiȘtergere